دبیرستان غیر دولتی جام

جدیت - آموزش - موفقیت

جدیت - آموزش - موفقیت

دبیرستان غیر دولتی جام

وبلاگ رسمی دبیرستان غیر دولتی پسرانه جام در استان آذربایجان شرقی - تبریز
مدیریت مدرسه : آقای اصغر کرامتیان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

المپیاد ریاضی هم زمان

طبق هماهنگی‌های انجام شده، دومین «المپیاد ریاضی هم‌زمان»، در روزهای 17، 18 و 19 تیرماه و با هم‌کاری دانش‌گاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. محل آزمون و اسکان شرکت‌کنندگان در دانش‌گاه امیرکبیر خواهد بود. شرکت در این مسابقه برای همه از دانش‌آموزان گرفته تا اساتید دانش‌گاه ممکن است!

آزمون در روز‌های 17 و 18 تیر و تصحیح و اعلام نمرات در روز 19 تیر انجام می‌شود و در نهایت با مقایسه نمره هر شرکت‌کننده با نمره‌های المپیاد بین‌المللی، به او گواهی مدال طلا، نقره، برنز، دیپلم افتخار و یا گواهی شرکت داده خواهد شد.

در روزهای برگزاری، برنامه‌های جانبی علمی، فرهنگی و تفریحی متنوعی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است و برای شرکت‌کنندگان غیرتهرانی، امکان اسکان در این سه روز در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام در المپیاد ریاضی هم‌زمان از روز دوشنبه 2 تیر در وب‌گاه المپیاد ریاضی انجام می‌پذیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی