دبیرستان غیر دولتی جام

جدیت - آموزش - موفقیت

جدیت - آموزش - موفقیت

دبیرستان غیر دولتی جام

وبلاگ رسمی دبیرستان غیر دولتی پسرانه جام در استان آذربایجان شرقی - تبریز
مدیریت مدرسه : آقای اصغر کرامتیان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

اطلاعیه مسابقه تورنمنت مسکو

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره (۱)
خانه ریاضیات و گروه ریاضی استان

طرح اجرای مسابقه ریاضی بین شهرها ( تورنمنت بین المللی مسکو )

در راستای اهداف علمی خانه ریاضیات استان و نظر به تصویب هیات محترم امناء بدنبال موفقیت کم نظیر در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ که منجر به اعزام تیم های ۳ نفره در سال ۸۸ و سال ۹۰ به کشور روسیه و شهر مسکو گردید و افتخار آفرینی آنها در کسب رتبه دوم بین المللی در شاخه هندسه و اخذ دیپلم افتخار از آکادمی علوم روسیه و در سال ۹۱ کسب غیر حضوری دیپلم افتخار ، امسال نیز خانه ریاضیات استان با همکاری گروه ریاضی استان اقدام به اجراء و برگزاری تورنمنت بین شهرها در سال ۲۰۱۴ می نماید.
نحوه انجام مسابقه
مسابقه در مرحله مقدماتی با سوالات طراحی شده از طرف کمیته علمی خانه ریاضیات با ترکیب اساتید دانشکده ریاضی و گروه ریاضی و انجمن دبیران ریاضی استان در روز پنجشنبه 3/بهمن/۹۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار می شود. ( محل مسابقه متعاقبا آگهی می شود )

مرحله نهائی مسابقه

۳۰% داوطلبانی که موفق به کسب امتیاز بیشتری شده اند در مرحله دوم مسابقه در سطح متوسط O-Level و پیشرفته A-Level شرکت می نمایند سوالات این مرحله از کمیته مرکزی مسکو ارسال می شود که سوالات به زبان اصلی و ترجمه آنها به داوطلبان ارائه می شود. جهت پذیرفته شدگان مرحله اول کلاسهای ویژه آمادگی با هزینه داوطلبان دایر می گردد.
امسال ۸ تیم برگزیده جمعا ۲۴ نفر به کمیته مرکزی در مسکو معرفی می شوند که هر ۸ تیم از طرف کمیته مرکزی بعلت قبولی در مرحله دوم مسابقه مورد تشویق قرار گرفته و تعدادی از این تیم ها جهت شرکت در مسابقه نهائی و بین المللی به مسکو دعوت می شوند. خانه ریاضیات استان به شرط انجام دعوت بخشی از هزینه مسافرت تیم ها را در حد امکانات خانه فراهم می نماید. این مسابقه در اواخر اسفند ماه با هماهنگی کمیته مرکزی برگزار می شود.

نحوه ثبت نام

دبیرستانهای پسرانه و دخترانه شهر تبریز می توانند حداکثر ۱۰ تیم سه نفره از دانش آموزان سالهای اول ، دوم ، سوم و چهارم را معرفی نمایند ( اعضاء یک تیم می توانند از یک پایه یا پایه های مختلف باشند )
هزینه ثبت نام مرحله اول برای هر یک از دانش آموزان یکصدو پنجاه هزار ریال می باشد که دبیرستان مربوطه می تواند هزینه ثبت نام را به حساب جاری شماره ۰۱۰۵۹۹۹۱۶۲۰۰۰ بنام خانه ریاضیات استان نزد بانک ملی گلباد تبریز واریز یا نقدا به مسئول ثبت نام تحویل و رسید دریافت نماید.( پذیرفته شدگان مرحله اول بعد از اعلام نتایج جهت ثبت نام به مرحله دوم و حضور در کلاسهای آمادگی به خانه ریاضیات مراجعه می نمایند هزینه این بخش متعاقبا اعلام می گردد )
مزایای شرکت در مسابقه تورنمنت بین شهرها
۱)    کلیه شرکت کنندگان در تورنمنت بین شهرها لوح یادواره تورنمنت دریافت می نماید.
۲)    دانش آموزانیکه در مرحله دوم مسابقه شرکت می نمایند از طرف خانه ریاضیات ، گروه ریاضی استان لوح تقدیر و جوائزی دریافت می نمایند.
۳)    ۸ تیم برگزیده که به مسکو معرفی می شوند از طرف کمیته مرکزی تورنمنت بین شهرها و شورای خانه های ریاضیات ایران لوح یاد بود و تقدیر دریافت نموده و جوائز ارزنده خانه ریاضیات را دریافت می نمایند.
۴)    تیم هائی که به مسکو دعوت می شوند در صورت کسب موفقیت علاوه بر دریافت دیپلم افتخار از آکادمی علوم روسیه لوح سپاس و هدایای ویژه در سطح ملی دریافت و به کانون نخبگان ایران معرفی می شوند.
مهلت ثبت نام تا اول بهمن ماه ۹۲ می باشد.
خانه ریاضیات استان


برای ثبت نام به آقای علیرضا سید علی نژاد مراجعه فرمایید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۲
علیرضا عالی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی